دانلود آهنگ جدید امین رستمی بنام بی احساس Code Center
نوشته شده توسط : irmusic.org

دانلود آهنگ جدید امین رستمی بنام بی احساس با کیفیت اصلی

ترانه : علی بحرینی / آهنگ : حسین قربانپور / تنظیم : احسان گودرزی

amin-rostami-bi-ehsas

Download New Music By Amin Rostami | Bi Ehsas

 

دانلود آهنگ جدید امین رستمی بنام بی احساس
متن آهنگ جدید امین رستمی بی احساس

عزیزم داره میره تو چشام داره آروم می گیره

یه قطره اشک روی گونه هام نذاری این عشق بمیره

دلم دل به تو داده آخه درد دلام با تو زیاده

منو جا نذار تو حسرت یه دلخوشی ساده

بی احساس تو چی می فهمی از حال من

چی می دونی تو خیال من

چی گذشته تو این روزها

بی احساس تو چی می فهمی از حال من

چی می دونی تو خیال من

چی گذشته تو این روزها

 

ازت دوری عذابه بگو هر چی که می بینم یه خوابه

هنوز نرفتی ولی حال من همین حالا خرابه

یه دنیا غم تو سینم مگه میشه که تو رو نبینم

چشام و دیدی ولی ندیدی چقدر عاشق ترینم

بی احساس تو چی می فهمی از حال من

چی می دونی تو خیال من

چی گذشته تو این روزها

بی احساس تو چی می فهمی از حال من

چی می دونی تو خیال من

چی گذشته تو این روزها

Amin Rostami , Bi Ehsas , امین رستمی , بی احساس , دانلود آهنگ امین رستمی بی احساس , دانلود آهنگ بی احساس از امین رستمی , دانلود آهنگ بی احساس امین رستمی , دانلود آهنگ جدید امین رستمی , دانلود آهنگهای امین رستمی ,متن آهنگ بی احساس از امین رستمی





:: بازدید از این مطلب : 338
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 مهر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: